domingo, marzo 11, 2007

NO POT SER


Fins ara en el meu blog no ha inclòs cap idea política, però no puc més.
Després de tots els aconteixements, sobretot d’aquests darrers dos anys, vull plasmar lo decebuda que estic amb els polítics i l’ambient, cada cop més crispat, que estàn generant. Acabarem en una guerra civil, o potser ja hi sóm?

No pot ser que el líder de l’oposició vaig convocant manifestacions en contra del govern, que per si ho ha oblidat, el va votar el pais fa dos anys.

No pot ser que aquest mateix senyor, no se si s’escau el mot, s’apropïi de fets tant greus com els actes terroristes, i surti com a defensor aferrim de les víctimes, quan vem veure amb els nostre ulls com Zaplana llegia el diari en el Congrés dels diputats la Sra Majón exposava una ponencia sobre terrorisme. Potser hi ha classes de víctimes?

No pot ser que després de 24 anys de govern de CiU i dos legislatures de tripartit, no m’agrada el mot d’Entesa, encara no hagin sigut capaços de fer arribar l’Ave a la frontera, la línea de Puigcerdà sigui l’orignal, Rodalies RENFE funcioni com funciona, i l’aeroport de Barcelona sigui de tercera! On hem arribat?

No pot ser que un President del govern no faci publiques les balances presupostàries entre comunitats, tot hi haver-ho anunciat en el seu programa electoral. Pot anar un pais a les foques?

No pot ser que la llei s’apliqui de diferent manera segons ideologies i comunitats on visquis, que la potestat d’igualtat hagi mort pel camí, des que es va aprovar la Constitució Espanyola a 1978 fins avui, i jo hagi de racionalitzar l’aigua i pagar-la a preus desorbitats, mentres que a Castilla la Mancha i Múrcia la desperdicien i demanen un trasvassament. Hi han classes de ciutadans en funció de la CCAA que viuen?

No pot ser que es faci boicot als productes catalans i ens anomenin independentistes, de qui? De qui ens boicoteja els nostres productes i prefereixen uns alemans a ser treballador de la Caixa? Això senyors, és independentisme espanyol, de toro i àliga, al que malgrat tot, jo també m’hi apunto a veure si ens deixen d’un cop tranquils!