miércoles, febrero 14, 2007

AVUI


Un dia especial? I tant amb el gran lema: més que ahir i menys que demà. M’he llevat d’un bot, malgrat estic de vacances... eternes?, no temporals, tant temporals que aviat s’acaben i aquell bot traspuava alegria, de no trobar-se a ningú que t’hagués preparat l’esmorzar?, i també perquè me’l preparava jo mateixa amb gran amor, o decepció, amb allò que realment m’agrada i desitjo, més mentires si us plau. I he anat a comprar-me una violeta, i no n’has trobat, no le veig; i l’he gaudit, tant que no ha arribat a casa? i m’he perdut, això ja fa temps, en els meus pensaments, passejant entre gent desconeguda, no, si el que passa es que no coneixes a ningú; i he somrigut a una nena petita quan se m’ha agafat a la cama equivocadament, li hauries d’haver donat un clatellot; per cotinuar un trajecte sense rumb, com sempre; o buscant un nord molt concret: autoestima.

Avui, ahir, demà i sempre.... Felicitats Dolors