jueves, marzo 08, 2007

08-03-2007


Avui em sento BALENA

M’he aixecat sentit tantes desgràcies succeïdes a dones, que gairebé no gossava sortir de casa: 4 de cada 5 dones han sigut violades... sòc afortunada, estic dins el grup de la minoria... i la majoria de les violacions es fan al Tercer Món (el primer en riquessa humana) per agents policials o per aquells que tenen un poder fàctic: el de crear odi.

Com de mal pagades estem, malgrat la nostra feina no és gens menys que la de qualsevol home... ho visc cada mes.

La dificultat d’accedir a ajuts quan ets maltractada... la gent aplica la dita, dos no es barrallen si un no vol ... i pot arribar la mort.

Els assetjaments sexuals en el treball, a més de destrossar psicològicament, generalment deixen sense feina, a la dona, evident, no a l’assetjador.

Amb només cinc cites, ja tinc la pell de gallina: es coneix el problema, però el seguim mantenint i regant perquè vagin florint les violacions, denigracions i discriminacions.

En quin món vivim? Doncs en aquell que consideren l’energia nuclear com a energia verda, on es segueixen capturant animals fins l’extermini, i on la dona és considerada com un ésser inferior .... encara ens falta molt.... i jo mentres tant, avui més que mai, em sento BALENA: especie en extinció que no deixen de caçar malgrat les veus d’alarma

Felicitats dones...
Felicitats balenes, per la vostre supervivència